Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

♥ SCHTAN

Av sabina - 1 oktober 2010 18:43

Dagen började med att jag missade 2 bussar, så jag hade hiimla tur att få åka in med min granne Annelie. Sedan fick jag veta att vi inte hade nå lektioner, utan vi hade bara en utbildning på brandstationen men inte fören klockan två. Och då kom jag på att Elin Strömstedt & Anna Sjögren var i stan idag, så jag smsade till Elin, och sedan gick jag in till stan för att träffa dem, och sedan så gick vi runt på stan ett tag, och sedan så for vi till salong duo för Elin skulle pierca sig. Sedan så när det var klart så följde jag dem till busstationen, och sedan så åkte jag buss till skolan igen för att träffa min mentor som skulle skjutsa mig till brandstationen, jag fick några papper om fordons kännedom och fordon & samhälle, seda bar det av till brandstationen, och det tog ungfär 2 timmar innan vi var klara där. Sedan så fick ag skjuts av han som höll i kursen till busstationen, en brandman då vill säga. Sedan så träffade jag Nina Fransson sedan så satt jag mig på bussen hem. Nu är mormor här också, hihi. Hon ska vara barnvakt imorgon medans mamma & Ronny ska fara till Luleå och hämta affärsinredning. Nu återstår bara en fråga, vad ska jag göra ikväll?

Lägger in ihopsatta bilder från idag!

  

 
 
Vilma

Vilma

2 oktober 2010 11:13

Heej! Va med i min tävling! Skulle va gulligt!
Kram!

http://vilmanyqvist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina - 12 november 2010 10:29

Hej igen, jag vet att jag inte skulle skriva här något mer, haha. Men jag kan inte hålla mig ifrån det, känns fortfarande bra att man har läsare omän man lagt ner bloggen. men besök hellre min nya blogg istället för denna.   > www.sabbo.blog...

Av sabina - 4 november 2010 01:55


WWW.SABBO.BLOGGPLATSEN.SE NYA BLOGGEN!    over and out sabina elisdahl ...

Av sabina - 30 oktober 2010 18:48

Sista inlägget på denna blogg är nu! Bloggen kommer ej tas bort, men jag kommer inte skriva här något mer.   over and out Sabina Elisdahl ...

Av sabina - 27 oktober 2010 22:05

Orkar inte blogga.. så jag lägger ner bloggen förtillfället! Bye! ...

Av sabina - 18 oktober 2010 10:20


Jahapp, då var det måndag igen, helgen var väl okej, har inte alls gjort mycket, varit hemma och varit med Elin, vi har typ.. ja grejjat med hennes dator, sedan så har vi varit ute. Sedan har mamma varit hos Marita och tagit bort stygnen opch tratten...

SABINA ELISDAHL

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

STÄLL EN FRÅGA

9 besvarade frågor

INLÄGG

ARKIV

GÄSTBOK

BLOGGVÄRDE

STATISTIK

CHATT

BESÖKSRÄKNARE


Ovido - Quiz & Flashcards