Direktlänk till inlägg 27 september 2010

♥ BARNVAKT

Av sabina - 27 september 2010 09:42

Godmorgon, vart väckt av mamma typ kring klockan 8 i morse. Hon skulle iväg och jobba och fråga om jag kunde ta hand om Minna, min söta lillasyster, och såklart ställer jag upp. Så jag steg upp och klädde på mig. La mig på soffan, halvsomnade där tills Minna ställde sig nedanför soffan och skrek, så jag tog upp henne och satt henne på magen min lutad mot ryggstöden, sedan så lutade hon sig över brösten som om hon ville lägga sig, så jag la henne över magen/brösten, och där somnade hon, hon sov ungefär i en timme kanske, vi låg och såg på "Dora utforskaren", jätte mysigt, bjuder på bild senare. Sitter nämnligen vid mammas dator så. Nu sitter minna nöjt på golvet och äter sina ostkrokar. Hon är så förbannat söt.

Funderar på att lägga mig på soffan igen om inte hon vill ha mat snart.

Skriver mer sen, och som sagt, bild kommer senare!

  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina - 12 november 2010 10:29

Hej igen, jag vet att jag inte skulle skriva här något mer, haha. Men jag kan inte hålla mig ifrån det, känns fortfarande bra att man har läsare omän man lagt ner bloggen. men besök hellre min nya blogg istället för denna.   > www.sabbo.blog...

Av sabina - 4 november 2010 01:55


WWW.SABBO.BLOGGPLATSEN.SE NYA BLOGGEN!    over and out sabina elisdahl ...

Av sabina - 30 oktober 2010 18:48

Sista inlägget på denna blogg är nu! Bloggen kommer ej tas bort, men jag kommer inte skriva här något mer.   over and out Sabina Elisdahl ...

Av sabina - 27 oktober 2010 22:05

Orkar inte blogga.. så jag lägger ner bloggen förtillfället! Bye! ...

Av sabina - 18 oktober 2010 10:20


Jahapp, då var det måndag igen, helgen var väl okej, har inte alls gjort mycket, varit hemma och varit med Elin, vi har typ.. ja grejjat med hennes dator, sedan så har vi varit ute. Sedan har mamma varit hos Marita och tagit bort stygnen opch tratten...

Ovido - Quiz & Flashcards